MZMN's Personal Website™ Eruditeimagination.com

 

   

..:: Welcome To Mohd Zaem Mohd Nawi's Personal Websites ::..                                                                ..:: Welcome To Mohd Zaem Mohd Nawi's Personal Websites ::..

 

Masa/ Suhu Kelantan

MASA/ SUHU NEGERI KELANTAN

 

:: Laman Utama ::
Pengenalan
Menu Utama
Info PH110
Info Maahad
:: Berita Online ::
Berita Harian
Utusan Melayu
Harian Metro
Harakah Daily
New Straits Times
Jakim
:: Portal Universiti ::
Universiti Teknologi Mara
Universiti Putra Malaysia
Universiti Sains Malaysia
Universiti Islam A.bangsa
Universiti Teknologi Malaysia
Universiti Kebangsaan M'sia
Universiti Malaya
Universiti Utara M'sia
Universiti M'sia Sabah
Universiti M'sia Sarawak
UniTEN
KUSTEM
KUiTTHO
KUIM
UPSI
MMU
KUSZA
:: Easy Access ::
Yahoo.com
Lycos.com
Hotmail.com
Friendster.com
 
    Free Guestbook from Bravenet 

     
haaa klau korang nak tau....gambar2 nie di ambik masa kitaorang pergi berkelah pada hujung semester 4 ari tu...klau tengok gambar tu agak2 korang ler kat mana tuu...eheh lupa plak dah ada jawapan...korang tak jumpa ker??? aik habis yg korang click aper tadi...ihiks what ever laaa...yg penting bestt...aku memang gian giler nak mandi air terjun...skali dapat jugak merasa...haa ni lah  tempatnyer yg org dok panggil hutan simpan Sg.Sendat,Hulu Yam, Selangor...Sronot tak...Sronok kan???
K k
k
perkh lawa siot kawasan air terjun hutan simpan niiii 2 org pakar menghidupkan bara.. haa tiup jangan tak tiup... aik...zul pun pandai gak siang ayam...laa ingatkan tak pandai... adois lawa nyer air terjun tuu...hui berbaloi btul datang c ni ahah jmain tak sabar2 dah nak turun mandi...relax!
k
k
eheh budak taico nie, org lain kalut nak BBQ dia layan blues plak huh apo lai klau sorang terjun...yg lain pun turut terjun ahhh... perrk buat senaman thn arus air...haa tak der lagi org praktik uih dlm btul air tu...tapi nak possing nyer pasal dlm pun dlm la eheh apahal plak tuu...tetiba termenung...ingat sapa tu???
k
k
ooOOoo...haa tu laa yg disebut Zul nak tiru gaya tarzan la konon.. eheh tengop aku baru buat...terus ada yg nak tiru cara senaman aku haa lps penat mandi mkn  dulu... pastu mandi plak... ihik hahaha radhey malu2 plak...tapi tutup muka sebelah... ahah nie pesal? oOo kenangan kat pintu masuk ke Sg.Sendat..
k
k
hmm smuo kontrol macho... aku sorang je tak...ahaks skali lagi!

 

uhh penat sangat la tuuu...sofa jmain gak yg jadi mangsa...

 

 [Back To Top]  [Home]

Copyright © 2004 Mohd Zaem Mohd Nawi, All Rights Reserved.
For Comments and Suggestion, Please email the webmaster.